Ameego Anyware: Den mobila versionen av Ameego för bättre schemaläggning av restauranganställda
Ameego Anyware är en gratis Android-app som hjälper restauranger att skapa bättre scheman för sina anställda. Den erbjuder funktioner som försäljnings- och arbetskraftsprognoser, enknappsscheman för restauranger och direktmeddelanden. Denna mobila version av Ameego gör det möjligt för användare att se och redigera tillgänglighet, skapa bokningar, skicka meddelanden, ta emot och lämna skift samt begära ny tillgänglighet. Alla dessa funktioner kommer med pushnotiser för att hålla användarna uppdaterade.
Genom att använda Ameego hjälper restauranger att minska arbetskostnaderna, frigöra tid för chefer och förbättra anställdas upplevelse. Appen erbjuder rapportering för flera enheter, POS-integration och strategisk användning av ägares tid för chefer. För chefer tillhandahåller appen enknappsscheman, försäljningsprognoser och budgetar samt övertidsspårning. Personalen kan ta emot text- och pushnotiser om skiftändringar, använda automatisk tidsregistrering och ändra eller uppdatera tillgänglighet online.
Ladda ner Ameego Anyware idag för att upptäcka hur den kan skapa ett smartare schema för dina chefer och personal.